Thursday, January 22, 2009

Siapa pengganas?


Pendeta Yahudi 'halalkan' bunuh wanita, kanak-kanak

GAZA: Laporan sebuah akhbar Arab Saudi, Al Watan, mendedahkan pendeta Yahudi mengeluarkan kenyataan agama membolehkan wanita dan kanak-kanak Palestin dibunuh dan mengampunkan setiap penduduk Yahudi yang melakukan jenayah itu.

Menurut akhbar berkenaan, pendeta berkata, tindakan pembunuhan beramai-ramai oleh rejim Zionis di Semenanjung Gaza selari dengan ajaran Yahudi menganggap pembunuhan itu sebagai 'hukuman besar ke atas musuh.'
http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Wednesday/Dunia/20090120235456/Article/index_html


Komen:
Bila disebut perkataan pengganas, otak kita sudah pun membayangkan seorang pemuda yang bertopeng, memegang AK-47 dan yang paling penting, pengganas itu selalunya BERAGAMA ISLAM. Cuba sebut golongan yang dicop pengganas di dunia ini yang bukan beragama Islam. Tiada bukan?

Sebenarnya inilah propaganda Yahudi, yang telah dirancang sejak dulu lagi. Supaya dapat menerapkan dalam pemikiran manusia, yang Islam itu ganas! Dan hasilnya, dewasa ini bukan sahaja orang non-muslim yang Islamophobia, malah ada juga orang Islam yang takut mengamalkan Islam. Kerana takut dicop pengganas, lalu negara diserang. Hilang kuasa dan pangkat lantaran dek penyakit al-wahan yang Nabi sudah sebut dulu.

Cuba lihat artikel akhbar di atas, paderi mereka mengganggap dibolehkan membunuh kanak-kanak, wanita dan orang tua atas alasan balasan kepada musuh. Musuh yang digelar pengganas. Kita lihat sendiri bagaimana keadaan di Palestin. Musuh yang mereka gelar ini, rata-ratanya menggunakan batu sebagai senjata dan umur mereka di bawah 15 tahun. Ini dikatakan pengganas?

Pengganas zaman batu agaknya. Sedangkan mereka sendiri mempunyai kelengkapan perang yang canggih. Kereta kebal, jet pejuang, bom fosforus dan banyak lagi. Kelengkapan seperti ini digunakan untuk berperang dengan pengganas yang menggunakan batu? Pelik. Lawak yang tidak kelakar. Alasan yang digunakan seperti alasan seorang murid 6 tahun hendak kelentong ayahnya.

Israel pun Israellah. Memang sudah feel begitu. Yang paling menyakitkan hati, si pemimpin arab yang bergulung misai tebal. Segak berkot. Duduk pula di tempat mewah. Syurga dunia. Lepak pula dengan si anjing @ presiden yahudi. Sambil gelak bersenda gurau, mulut tak lepas dengan curut. Penulis beranggapan, inilah beruk yang menyebabkan tiada pembelaan ke atas Palestin. Beruk belaan yahudi. Si Amerika sudah jadi kuda tunggangan. Jadi, jawatan kosong untuk pemimpin Arab hanya sebagai beruk belaan yahudi. Diberi pisang sebiji dua, riuh sakan beruk-beruk ini. Esok lusa bila yahudi sudah tidak perlukan beruk untuk bereskan kerja mereka, beruk-beruk ini buat-buat manja, menggesel kepala pada yahudi supaya dikasihani. Yahudi tetap yahudi. Dah tak berguna si beruk, tembak mati saja. Beruk tua lagipun. Tak berguna.

Nak tengok bagaimana rupa beruk tua? Tengok bawah sikit...












Ha, comel tak beruk ni? Ada rasa nak bela?

No comments: