Wednesday, February 4, 2009

Promosi...mesti baca

Adalah dimaklumkan,pihak pengurusan tertinggi Kelab Hiburan membuka peluang kepada wanita untuk melibatkan diri dalam acara hiburan, terutamanya tarian. Sebagai ganjaran, wanita yang terlibat akan menerima keahlian automatik sebagai penghuni neraka secara percuma bersama kami.

Oleh yang demikian, Kelab Hiburan sedang mencari penari-penari wanita yang berbakat untuk menjadi ahli kumpulan. Keutamaan diberi kepada mereka yang mempunyai perwatakan menarik, ada bakat dalam melenggokkan badan dan mampu menaikkan nafsu penonton. Yang tiada salah satu ciri di atas, tidak mengapa. Kami akan cuba membantu dan melatih anda supaya menjadi ahli neraka yang professional.

Kumpulan ini diperlukan dalam acara-acara rasmi, supaya pintu kemaksiatan boleh terbuka luas. Ini dapat memudahkan kerja-kerja pegawai penggoda kami, syaitan untuk menjalankan tugas untuk mempromosi neraka.

Selain itu, kumpulan ini berpeluang melibatkan diri dalam pertandingan sehingga bertaraf kebangsaan supaya peluang keahlian neraka dapat dibuka secara maksimum. Terutamanya kepada wanita.

Cepat sebelum terlambat. Kepada wanita di luar sana, jangan lepaskan peluang ini untuk sama-sama mendapat ganjaran berupa seksaan di akhirat kelak. Antaranya ialah, diseret dengan rantai, digodam dengan cemeti, suntikan bisa kala jengking dan ular serta banyak lagi. Anda juga bakal mendapat pembantu peribadi percuma iaitu malaikat zabaniyyah yang akan menemani anda di dalam neraka.

Oleh yang demikian,pohon kepada yang berminat,sila daftarkan diri di Kelab Hiburan.

Pegawai Unit Godaan:
Iblis, atau

Ketua Kumpulan Kelab Hiburan:
Nafsu

Penyertaan terdekat amat diperlukan untuk memastikan anda salah seorang penghuni neraka. Mari sertai kami!

Sekian,
Yang Mengikut Hawa Nafsu

No comments: